Onze werkwijze
Wat kan je verwachten als je Brightline-Teleservice inschakelt om voor je te gaan bellen? Hoe werkt het, wat zijn mogelijkheden en pluspunten, wat hebben we van jou nodig? En vooral: wat krijg je van ons?
- Vrijblijvend, oriënterend gesprek. We bespreken samen wat jouw doelen en wensen zijn. Wat wil je bereiken? Kunnen we leveren wat je wilt? Hoe gaan we het aanpakken? We denken met je mee en kijken naar mogelijkheden om de slagingskans van de telemarketing te verhogen.
- Offerte. We leggen alle afspraken gedetailleerd voor je vast, met verwijzing naar onze algemene voorwaarden. Daarin vind je uiteraard ook een opgave van de kosten.
- Briefing. Je vertelt ons gedetailleerd (bij jou of bij ons) over jouw organisatie en de campagne. Wij stellen inhoudelijke en procedurele vragen aan je. Uit ervaring kunnen we aardig inschatten wat wij moeten weten om aan de telefoon alle relevante vragen te kunnen beantwoorden.
- Aan de slag. Direct na de briefing gaan we voor je aan de slag. Dan zit het nog vers in het geheugen.
- Bellijsten. Afhankelijk van de opdracht lever je ons die gegevens (in ons eigen format) die noodzakelijk zijn om ons werk te kunnen doen.* Niet meer en niet minder. Heb je een lijst van bedrijven of organisaties maar zonder contactpersonen? Desgewenst achterhalen wij ook die voor jou. Uiteraard kunnen we ook zelf een lijst samenstellen.
- Rapportages. Wekelijks krijg je een overzicht van de resultaten.
Goed om te weten
Brightline-Teleservice staat ook voor:
- Gemak! Wij kunnen direct na het gesprek namens jouw organisatie een mailing versturen naar de klant. Dat gebeurt vanuit ons belsysteem, maar met jouw (IP)adres. Wat zijn daarvan de voordelen?
-
- Bespaart jou administratieve rompslomp.
- De ontvanger kan reageren op de mail (geen no reply-adres). Wel zo klantvriendelijk.
- Een telefonisch gegeven machtiging voor bijvoorbeeld een verhoging van een gift kan direct naar de donateur (en naar jou) worden bevestigd.
- Een zakelijke afspraak kunnen wij onmiddellijk in jouw agenda plaatsen. Beschikbare data en tijden zijn natuurlijk in overleg en we houden rekening met af te leggen afstanden.
-
- Eerlijk en open zijn. We bellen altijd namens de organisatie, dus op eigen titel. Het past bij onze waarden om niet te doen alsof we een van uw medewerkers zijn.
- Goede bereikbaarheid. Elke campagne krijgt een eigen telefoonnummer waarop teruggebeld kan worden.
* Deze gegevens worden een maand na het afsluiten van de actie gewist. We werken vanuit een goed beveiligde omgeving en voldoen aan de eisen van de AVG.
Meer weten of een afspraak maken?
We kijken graag of we jou van dienst kunnen zijn met onze telefoondiensten. Neem je contact op?