Menu

Onze referenties

Belangrijke schakel in het verkoopproces

‘Jeanine Branderhorst van Brightline-Teleservice heeft voor Achterberg Schilders koude acquisitie gepleegd. De mensen uit de doelgroep die we wilden aanspreken, hebben we eerst een presentje gestuurd. Jeanine belde dan na om te horen of ze het hadden ontvangen en te vragen of ze interesse hadden in een afspraak. Als dat zo was, plande ze die meteen in mijn agenda in. Heel handig.

Het was een prima samenwerking zo. Jeanine belt heel netjes en heeft duidelijke afspraken gemaakt. Er is maar één keer is afgezegd. Tot nu toe heeft 25% van de afspraken die zij voor ons maakte ook echt geleid tot een opdracht. Een mooie score. En mogelijk wordt dat percentage nog hoger, want nog niet iedereen heeft gereageerd op de offerte.

Het is een lange weg om bij een nieuwe klant binnen te komen, tot de opdracht aan toe. En die begint bij de eerste afspraak, een belangrijke schakel in het verkoopproces. Dat doet Jeanine  goed!’

Art Achterberg, Achterberg Schilders

Positieve reacties op wijze van benaderen
‘Super, wat een positieve reacties hebben wij gekregen op het nabellen van brieven aan mogelijke klanten door Jeanine Branderhorst van Brightline-Teleservice. De inzet van Jeanine heeft niet alleen voor een hoge respons gezorgd. Ook kregen we alleen maar leuke reacties op de wijze van benaderen door Jeanine. Wilt u klanten op een positieve en prettige manier laten bellen? Ik kan u de diensten van Brightline-Teleservice van harte aanbevelen!’

Martijn Groot Kormelink, Vallei Advocaten en Mediators


Mooie resultaten
‘Wij waren vanuit de christelijke goede doelen een van de eersten die Jeanine inschakelden. Dat doen we nog steeds regelmatig, voor kleine, specifieke belacties van zo’n 400 tot 500 adressen. Jeanine belt voor ons om afspraken te maken. Onder andere met bedrijven, voor fondsenwerving. En bijvoorbeeld om bedrijven te interesseren voor De Compagnie, een project om werkgevers en gevangenen met elkaar in contact te brengen.

We hebben van begin af aan goede ervaringen met Brightline-Teleservice. Ten eerste is Jeanine een buitengewoon prettig persoon om mee samen te werken. De lijnen zijn kort; het voordeel van een klein belbureau. Als er iets is, is het zo geregeld. Maar het belangrijkste zijn natuurlijk de mooie resultaten die ze voor ons behaalt. Daar draait het uiteindelijk om. Van harte aanbevolen!’

Rijno van Waarde, Gevangenenzorg Nederland


Meer gevoel bij en contact met achterban
‘Jeanine Branderhorst doet voor Alpha Nederland een aantal campagnes die regelmatig terugkomen. Zo benadert ze deelnemers van onze Alpha-cursussen met een service call, na afloop van de tien bijeenkomsten. Hoe hebben ze de cursus ervaren? En willen ze dit ook voor anderen mogelijk maken, met een donatie?

Bij Brightline-Teleservice zijn ze erg betrokken bij de mensen en ons werk. Ze kennen de Alpha-cursus uit eigen ervaring. Je merkt dat ze een goede klik hebben met de deelnemers. Door de gesprekken van Jeanine en haar collega krijgen we meer gevoel bij en contact met onze achterban. Dat is een belangrijk resultaat en draagt er zeker aan bij dat we zeer tevreden zijn over de opbrengsten van de campagnes die Jeanine voor ons uitvoert.

Jeanine is flexibel: je kunt altijd snel bij haar terecht en ze staat open voor nieuwe ideeën. Al met al meer dan genoeg redenen voor ons om Brightline in te blijven schakelen én aan te bevelen! Ze belt onder eigen naam. Maar zowel de mensen die ze aan de lijn heeft als wijzelf ervaren Brightline-Teleservice als verlengstuk van de organisatie.’

Jaïr Sagström, Stichting Alpha Nederland


We zijn zeer tevreden over de coaching van callmedewerkers
‘Door een zoektocht naar een callcenter outbound kwamen we via de informatie op de website in contact met Jeanine. Na een zeer plezier gesprek waarin Jeanine enthousiast vertelde over haar activiteiten als teleservicebedrijf en stemcoach hebben we besloten Jeanine in te zetten voor de coaching van twee van onze callmedewerkers. Jeanine heeft hen zowel gecoacht op het gebruik van hun stem maar ook op de manier waarop ze betere klantgesprekken kunnen voeren. Na deze sessie kregen we de terugkoppeling van de verbeterpunten in een rapport teruggemeld. Het resultaat was dat onze medewerkers bewuster gebruik maken van hun stem en betere klantgesprekken voeren.’

Marja Lam, Vision Planner